Monday, 26 September 2011

Tentang perasaanku...

Hari ini jam 6.39pagi,Tarikh 27.09.11 Ak dapat msg berbunyi bergini ^^ari 2 saya tggu awk... lme sgt.. pastu saya nmpak awk...tpi awk xdtg pon kt saya...saya ingat awak dah lupekan sya..pastu ada dua kupu2 dtg kt sya.. dia bwk sya jumpe awak... tpi awak xlyn pown saya.. sy nk pnggil awk tpi sya xblh ckp..sy pn jln je sblh awk..sampai je kat dpn umh sya awk berhenti..sy tgk awk nagis..pas2 sya dgr awk bce yassin..sdp sgt suare awk...bru sy phm knape awk nagis...sy tgk awak cium tnda kat ats umh saya..tnda tu bntuk 2 batu...kat batu 2 ada tertulis........................ mniggl pada pada............... awk brhnti,,, ada tulis tanah perkuburan islam...alangkah indahnyanya kalo sy dpt bersama awak...sy nk awk tau..sy syg awk..smpai ble2 pown sya syg awk.........:( ASE pagi2 uh mcm nk tercabut jantung ni..........PAda sesipa yg bCA ni dan mengerti anda yg dimksudkan...AK merayu DARipada UJUNG rambut Smpai ujung kaki..TLg lah lepaskan dia............Jgn SEksa dia..........jgn SEKSA dia......!! SETiap seKsaAN yg aNda Antar kat Dia..BKn dia SAHAJa yg Ase..tpi org sekeliling dia juga... IBUbapa dia..Kwn dia......BF dia......Tlg lah sgt2... lepaskan dia.......

No comments:

Post a Comment